Elke zaterdag open
tussen 10 en 15u. zonder afspraak
Horlogebatterij vervangen
We vervangen de batterij van uw horloge onmiddellijk, terwijl u wacht.
Meteen waterdichtheid testen van waterbestendige horloges.
ELKE ZATERDAG = HORLOGEBATTERIJ VERVANG DAG
Op zaterdag kunt u bij Kiekt terecht voor:
Binnenbrengen van reparatie
Reparatie nodig aan uw horloge, klok of zakhorloge, Breng deze zonder afspraak binnen op zaterdag, tussen 10 en 15u.
Meteen vervangen batterij
Breng uw horloge en we vervangen meteen de batterij, terwijl u wacht. Van waterbestendige horloges kunnen we meteen de waterdichtheid testen.
Afhalen afgewerkte reparatie
Kreeg u bericht dat uw reparatie klaar is? Top! Kom deze afhalen op zaterdag tussen 10 en 15u. Betalen kan cash of met mobiele bankpas.
Horlogeband vervangen
Een aantal banden hebben we liggen. Speciale banden bestellen we meteen voor u.
Kan u zelf niet komen? Meld uw reparatie meteen online aan
Meld uw reparatie in 1-2-3 online aan. We bezorgen u het reparatieticketnummer en een Bpost label voor eenvoudige verzending (op enveloppe/pakje kleven en afgeven in een Bpost kantoor, postpunt of pakjesautomaat)
Na aanmelding ontvangt u via
e-mail een
Bpost label
voor eenvoudige verzending
Op de hoogte van elke stap
Van elke stap in het reparatieproces wordt u geïnformeerd.
En er is meer:
Bij Kiekt hebt u een persoonlijke pagina.
Met een simpele klik volgt u 24/7 uw lopende en eerdere reparatie(s,), prijsopgave, rekeningen ...
Dit zeggen onze klanten over ons:
Ze doen exact wat ze beloven.
Glasheldere info en prima herstelling van gebroken horlogeglas. Blij dat ik mijn uurwerk weer kan dragen .
Claire V.T. // Klant
Aan te bevelen!
Professionele service .
Buena vista // Klant
Snel, correct en professioneel.
Ik werd als klant echt gewaardeerd. Op elk moment was ik op de hoogte van de status van mijn herstelling. Was een echte ervaring die ik iedereen wil aanraden.
Sofie C. // Klant
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik tijd winnen om mijn horloge binnen te brengen?
Hoe lang duurt het om een horlogebatterij te vervangen?
Krijg ik garantie op de uitgevoerde reparatie?
Wat is het "Online Profile"?
Welke informatie geef ik als ik mijn reparatie online aanmeld?
Moet ik de verzending betalen aan Bpost?
Wat zijn de kosten om het glas van mijn Seiko te vervangen?
Word ik op de hoogte gehouden?
Waar kan ik mijn privacy settings zien en wijzigen?
Meld je reparatie meteen online aan
Meld je reparatie in 1-2-3 online aan. We bezorgen je het reparatieticketnummer en een Bpost label voor eenvoudige verzending (op enveloppe/pakje kleven en afgeven in een Bpost kantoor, postpunt of pakjesautomaat)
Na aanmelding ontvang je via
e-mail een
Bpost label
voor eenvoudige verzending
Is er iets kapot?
© 2020, Kiekt.be